Prodaja osiguranja je jedan od najzahtjevnijih poslova, a kvalitetan zastupnik osiguranja možete postati i bez ranijeg iskustva. Iako je napisano puno knjiga o prodaji, nadam se da će ovi savjeti olakšati posao svim novim zastupnicima, a iskusnima osvježiti znanje.
Ukoliko razmišljate o poslu u osiguranju trebate biti svjesni činjenice da je agenata u osiguranju na današnji dan u registru HANFA-e 10.904 što bi na četiri milijuna stanovnika Republike Hrvatske značilo čak 1%. kako biste se istakli u masi te bili maksimalno uspješni u svom poslu, predstavljamo Vam smjernice koje bi trebale olakšati put do zvijezda.
KOJA OSIGURAVAJUĆA KUĆA JE NAJBOLJA ZA MENE?
Prvo i najvažnije pitanje koje si trebate postaviti je upravo ovo. U kojoj osiguravajućoj kući se zaposliti. Objektivno gledano, više - manje svaka od njih posluje slično i princip rada je uvijek isti. Ono čime se trebate voditi su iskustva osoba koje su kod njih radile ili još uvijek rade. Osim standardnih pitanja koja će svatko uvijek postaviti, a to su visina plaće i broj slobodnih dana, vrlo je važna i sama radna atmosfera.
KAKO PRONAĆI VLASTITE KLIJENTE?
Ako ste ranije bili zaposleni u nekoj drugoj branši ili niste uopće, predstoji Vam nalaženje vlastitih klijenata. Kako i gdje ih pronaći je pitanje koje muči sve početnike u ovom poslu.
Svi uvijek kreću od obitelji i prijatelja te se dalje prema poznanstvima šire i preporuke. Kvaliteta odrađenog posla i briga za klijenta i nakon sklopljene i naplaćene police je ono što uspješnog agenta izdvaja iz mase.
UVIJEK DAJTE KLIJENTU NEŠTO VIŠE
Zapitajte se zbog čega bi se taj klijent vratio baš Vama, a ne otišao provjeriti kakva je usluga na drugim mjestima. Potrudite se da postoji neka razlika između Vas i ostalih agenata. Vrlo je bitno da klijent vidi i osjeti kako je on Vama važan u svakom pogledu, a ne samo kad treba naplatiti policu.
SJETITE SE BITNIH DANA
Jednostavna čestitka za blagdane ili rođendan može klijentu pokazati kako mislite na njega čak i u situacijama kad Vam nije potreban poslom. Te geste su uvijek lijepe i ostavljaju trag u ljudskoj psihi. Vrlo je bitno održati kontakt s klijentom koji treba biti svjestan toga da Vam se može obratiti za rješenje problema ako do njega dođe.
ULAŽITE U ZNANJA I VJEŠTINE
Kako biste u svakom trenutku mogli klijentu pružiti valjanu informaciju vezano za njegov upit potrebno se stalno educirati. Uvijek se možete naći u situaciji gdje se s nečim susrećete po prvi put, međutim, nije zgodno kada je to pravilo, a ne iznimka.
PRATITE STANJE I PONUDE TRŽIŠTA
Vrlo je važno biti u tijeku s aktualnim ponudama te znati gdje je najbolji proizvod za pojedinog klijenta. Otkad su uvedeni obrasci za zahtjeve i potrebe koje je s klijentom potrebno ispuniti prije izrade ponude osiguranja, posao Vam je uvelike olakšan te su na minimum svedene šanse da Vam klijent nakon eventualno otklonjene štete prigovori zbog nedovoljnih ili krivih pokrića na njegovoj polici.
KONTAKTIRAJTE NAS
Ukoliko ste zainteresirani za rad s osiguravajućim kućama ili samo trebate ponudu osiguranja za Vas osobno, uvijek nas možete kontaktirati na 091 905 7148 ili info@mojeosiguranje.hr.